منتدى المسلسلات الهندية bollywood series
أهلا وسهلا بك في المنتدى الرسمي والأول للمسلسلات التركية

تسجيلك شرف كبير لنا ,

ونتمنى لك قضاء اجمل الأوقات معنا

الإدارة !!

أهلا وسهلا بك في المنتدى الرسمي والأول للمسلسلات التركية

تسجيلك شرف كبير لنا ,

ونتمنى لك قضاء اجمل الأوقات معنا

الإدارة !!

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

descriptionhii2تامر ودياب حرب بقالنا فيه سنين كتيره ودلوقتى بس عرفنا مين السبب فيها

more_horiz
مش عارف بجد اقول ايه ولا ايه ولا ايه اكيد كلكوا شايفين اللى بيحصل من شيرين الفتره دية يا جماعه بس للاسف

فى ناس فاكره ان احنا بنعمل الحمله دية علشان شيرين قالت ان تامر ميقدرش ينافس تامر عقول غريبه اقل ما يقال عنها انها فى قمه الغباء

انا مش هتكلم على شيرين وانها غلطت فى تامر ولا اى حاجة هنا انا داخل انزل التوبيك دة علشان افهمكوا حاجة صغيره اوى

زمان شيرين كانت بتقول على تامر نجم مش هيتكرر اول ما مشيت وراحت مزيكا شتمت فى نصر محروس اللى عملها وخلاها نجمه

ومشيت من مزيكا راحت روتانا شتمت فى محسن جابر والفنانه سميره سعيد ولما الغرور اخدها شويه غلطت فىنجم اسطوره زى عمرو دياب

وقالت على البومه انه مايستحقش الميوزيك اورلد الالبوم اللى انا بعتبره من افضل الالبومات اللى عملها دياب فى حياته

دة لو محسبناش الالبوم الاسطورى الجديده وياه اللى بجد دياب فيه ابدع وفتح ابواب جديده لكل الفنانينعلشان يشتغلوا فيها

هو دة تاريخ شيرين هو دة تاريخ النجمه الكبيره اللى فى منكوا فاكرينا بنكرهها علشان بتتكلم على تامر بس

احنا لما عملنا الحمله دية عملناها علشان اتنين تامر ودياب اللى دلوقتى بس عرفنا مين اللى بيوقع بينهم دايما

عمركوا شوفتوا تامر قال كلمه وحشه على دياب؟ او دياب اتكلم على تامر وحش؟ اتحداكوا تجيبولى تسجيل واحد

لاى حد من الاتنين بيشتم او بيتطاول على التانى علشان انا متاكد ان دياب وتامر فنانين كبار بيحترموا فنهم دايما

وعمرهم ما هيتكلموا على بعض او على غيرهم وحش دياب طول مشواره الفنى اللى قرب على 30 سنه دلوقتى عمرنا ما سمعناه

اتكلم على حد وحش حتى لما كان فى مشاكل مع محسن جابر مالطعش وشتم فيه بالعكس اتكلم عنه بكل احترام ورغم المشاكل

كان مقدر كويس ان سنوات نجاحه كانت مع الراجل دة ومهما حصل هيفضلوا اصحاب واخوات دايما ومش هيغلط فى حد

وتامر نفس الحكايه ورغم انة طلع من جيل كله مشاكل وحروب رخيصه الا انه فنان احترم جمهوره وفنه وعمره ما اتكله على حد وحش

يبقى المشاكل جايه منين بقى يا رجاله؟ مش من شيرين واللى زيها اللى بيولعوا الدنيا؟ لو انا غلطان فى حاجة قولولى

بجد يا شيرين انا عمرى ما شوفت حقد وكره للدرجة دية علشان مصلحتك قسمتى جمهور لنصين نص تيمورى ونص ديابى

ولا دياب ولا تامر ليهم ذنب فى حاجة
تامر ودياب حرب بقالنا فيه سنين كتيره ودلوقتى بس عرفنا مين السبب فيها 505gxeh

تامر ودياب حرب بقالنا فيه سنين كتيره ودلوقتى بس عرفنا مين السبب فيها OVV63305
تامر ودياب حرب بقالنا فيه سنين كتيره ودلوقتى بس عرفنا مين السبب فيها Up_arrow تامر ودياب حرب بقالنا فيه سنين كتيره ودلوقتى بس عرفنا مين السبب فيها Down_arrow منقوووووووووووووووول

descriptionhii2رد: تامر ودياب حرب بقالنا فيه سنين كتيره ودلوقتى بس عرفنا مين السبب فيها

more_horiz
انا مش عارفة اقول ايه
احنا بنحب شرين وعمرو وتامر
وعمر الاسطورة هو الهضبة
وانا سمعت حوار شرين
وفعلا حقيقى ان تامر كان بيخلى ناس يعملوا كده اللى طلعت وحضنته واللى ركعله واللى بيبكوا ما اعرفش على ايه
المهم ا شرين مش حقوده بس هى عندها حق
مافيش وجه مقارنة بين تامر وعمرو
لان عمرو اسطورة وفنه جميل
تامر لسه فى اول مشواره
واغانيه فعلا فيها كلام ما ينفعش يتقال

انما كلمة اخيرة
عمرو دياب الاسطورة وهيفضل الهضبة

ومافيش اى وجه مقارنة بين تامر وعمرو
ارجو الا اكون طولت بس دا رائ
يسلموووووووووووو

descriptionhii2رد: تامر ودياب حرب بقالنا فيه سنين كتيره ودلوقتى بس عرفنا مين السبب فيها

more_horiz
المشكله فعلا ان هما بيتخنقوا واحنا بنحب الثلاثه لانهم مطربين رائعين
يعني مثلا تامر مطرب رائع وحساس وقدر يوصل بسرعه لقلوب الشباب ومش بيمثل ولاحاجه لان اغانيه بتوصل بسرعه للناس وبيحسو بيها
وعمرو دياب اسطوره ونجم ليه تاريخه الي محدش يقدر ينكرو ابداواغانيه تجنن
اما شرين من افضل المطربات وليها اسمها واغانيها بتجنن وميصحش تغلط في حد
ربنا يهديهم
شكرااااااااااااااااااا علي الموضوع الرائع جداااااااااااااااااااااااااااااا
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد